Ako môže učiteľ pomôcť žiakom rozpoznať cieľ ich nevhodného správania?

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Žiaci si však málokedy uvedomujú, z akých dôvodov a prečo sa správajú neprijateľne a nevhodne. Keď však učiteľ vie o štyroch cieľoch nevhodného správania a vie ich rozpoznať, môže žiakovi kedykoľvek pomôcť.


Diskusia

pridať komentár


*Pridať komentár

Učiteľ: Jaroslava KoníčkováViac 

Predmet: Triednictvo
Ročník: 1. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)

Autor:
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 08.09.2017 13:22
Formát súboru: url
Veľkosť: 141 B

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Triednictvo, Všeobecné 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Elza Svoreňová Kovácsová
nešpecifikovaný Nešpecifikovaný Terézia Kolcunová
Prírodoveda 4. ročník ZŠ Eva Klempířová
nešpecifikovaný 2. ročník SŠ (Sexta OG) Vladimír Oláh
Špeciálna pedagogika Nešpecifikovaný Mária Kopčáková
Občianska náuka, Triednictvo Nešpecifikovaný Peter Lengyel
Etická výchova, Triednictvo Nešpecifikovaný Diana Jankovicsová
Všeobecné 1. ročník SŠ (Kvinta OG), 4. ročník SŠ (Oktáva OG) Miriama Majirská
Biológia 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Zuzana Bačišinová
Občianska náuka 6. ročník ZŠ (Prima OG) Danka Spišáková
Fyzika 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Zuzana Šajbidorová
Občianska náuka, Triednictvo 2. ročník SŠ (Sexta OG), 3. ročník SŠ (Septima OG) Dana Sobotová
Etická výchova 6. ročník ZŠ (Prima OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Jarmila Černá
Fyzika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Ľuba Popíková