Ako môže učiteľ pomôcť žiakom rozpoznať cieľ ich nevhodného správania?
SpäťPopis: Žiaci si však málokedy uvedomujú, z akých dôvodov a prečo sa správajú neprijateľne a nevhodne. Keď však učiteľ vie o štyroch cieľoch nevhodného správania a vie ich rozpoznať, môže žiakovi kedykoľvek pomôcť.
Učiteľ: Jaroslava KoníčkováViac
Predmet: Triednictvo
Ročník: 1. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor:
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 08.09.2017 13:22
Formát súboru:
Veľkosť: 141 B
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Triednictvo, Všeobecné
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Elza Svoreňová Kovácsová
nešpecifikovaný
Nešpecifikovaný
Terézia Kolcunová
Prírodoveda
4. ročník ZŠ
Eva Klempířová
nešpecifikovaný
2. ročník SŠ (Sexta OG)
Vladimír Oláh
Špeciálna pedagogika
Nešpecifikovaný
Mária Kopčáková
Občianska náuka, Triednictvo
Nešpecifikovaný
Peter Lengyel
Etická výchova, Triednictvo
Nešpecifikovaný
Diana Jankovicsová
Všeobecné
1. ročník SŠ (Kvinta OG), 4. ročník SŠ (Oktáva OG)
Miriama Majirská
Biológia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Zuzana Bačišinová
Občianska náuka
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Danka Spišáková
Fyzika
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Zuzana Šajbidorová
Občianska náuka, Triednictvo
2. ročník SŠ (Sexta OG), 3. ročník SŠ (Septima OG)
Dana Sobotová
Etická výchova
6. ročník ZŠ (Prima OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Jarmila Černá
Fyzika
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Ľuba Popíková
výborné