Ako môže učiteľ pomôcť žiakom rozpoznať cieľ ich nevhodného správania?
SpäťPopis: Žiaci si však málokedy uvedomujú, z akých dôvodov a prečo sa správajú neprijateľne a nevhodne. Keď však učiteľ vie o štyroch cieľoch nevhodného správania a vie ich rozpoznať, môže žiakovi kedykoľvek pomôcť.
Učiteľ: Jaroslava KoníčkováViac
Predmet: Triednictvo
Ročník: 1. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor:
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 08.09.2017 13:22
Formát súboru:
Veľkosť: 141 B
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Informatická výchova
Nešpecifikovaný
Viera Jančová
Občianska náuka, Triednictvo
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Peter Lengyel
Etická výchova, Triednictvo
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Ľudmila Dudášová
Občianska náuka, Triednictvo
Nešpecifikovaný
Peter Lengyel
Fyzika
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Dašena Kodadová
výborné