Cesty k tvorivosti XIV. časť: A ZNOVU NOVÉ SLOVÍČKA!...A ZNOVU...A ZNOVU... PREZENTOVANIE NOVEJ SLOVNEJ ZÁSOBY UČITEĽOM

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: VYLEPŠENÉ. Denné, rutinné činnosti učiteľa cudzích jazykov. Odhadnúť význam nového slova a osvojiť si ho nie je to isté. V tejto časti prehľadne opakujem možnosti ako uvádzať nové slová žiakom. Skúsenosti získané z množstva seminárov, tvorivých dielní a konferencií SAUA/SATE. Tu je ponuka. Overená, vykúšaná. My angličtinári hovoríme:" It works."


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Gabriela Sabová | (28.07.2009 08:26 - neprečítaný)

Funguje to tak ako uvádzate. Aj pri mojich malých deťoch aj pri mne. Pri mojej príprave zo začiatku som stále listovala v slovníku (metodika je v angličtine), ale neskôr som často odhadovala z kontextu. Učila som deti aj seba samú...

* Reagovať | Gabriela Šimová | (28.07.2009 08:33 - neprečítaný)

Vďaka za komentár. Moc.

* Reagovať | Petra Valášková | (30.09.2009 19:30 - neprečítaný)

Pani Šimová, Vy máte naozaj skvelé nápady, je sa od Vás toho naozaj veľa učiť. Ďakujem!

* Reagovať | Gabriela Šimová | (30.09.2009 19:47 - neprečítaný)

A Vy zasa viete pekne chváliť. Ak sa učíte, tak sa teším. Aj ja sa učím od každého koho stretnem. Aj od Vás. Ďakujem za reakciu.

* Reagovať | Monika Haburajová | (30.03.2015 21:00 - neprečítaný)

Dobrý deň,
výborný materiál! Učím síce SJL, ale presne takto si predstavujem vyučovanie anglického jazyka. Úžasné, skvelé, jednoducho geniálne! Takéto učenie sa slovíčok je oveľa lepšie na zapamätanie si, keďže sú aktívni aj žiaci a nemajú len \"sucho prepisovať\" slovo, výslovnosť a preklad. Ak sú sami zapojení, je to síce náročnejšie, ale oveľa hodnotnejšie. Ďakujem
PS: Sama zbožňujem hry, akými sú aktivity, kde sa kreslí, slovne opisuje alebo predvádza pantomíma. Využívam to občas s deckami aj na SJL, keď je voľnejšia hodina, napr. na konci roka a je to super! Na takomto základe som si vytvorila aj hry týkajúce sa SJL.

* Reagovať | Gabriela Šimová | (31.03.2015 17:52 - neprečítaný)

Pani Haburajová, vďaka za takú milú reakciu. Niekedy človek potrebuje aj dobré slovo.


*Pridať komentár

Učiteľ: Gabriela ŠimováViac 

Predmet: Anglický jazyk, Etická výchova, Francúzsky jazyk, Ruský jazyk, Slovenský jazyk a literatúra, Španielsky jazyk
Ročník: 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)

Autor: Gabriela Šimová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 07.10.2009 17:33
Formát súboru:
Veľkosť: 251 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Anglický jazyk, Etická výchova, Francúzsky jazyk, Nemecký jazyk, Ruský jazyk, Španielsky jazyk, Výchova umením 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Gabriela Šimová
Triednictvo, Všeobecné 1. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Miriam Bencová
Matematika, Technika 4. ročník ZŠ, 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Marta Segľová
Všeobecné 0. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Beata Strculová
Informatika, Všeobecné 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Lýdia Rezničáková
Občianska náuka 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Eva Klimentová
Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Tatiana Dolinská
Anglický jazyk 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Marcela Strelcová
Slovenský jazyk a literatúra 4. ročník ZŠ Marta Valkovičová
Anglický jazyk 1. ročník ZŠ Jana Maliariková Brezová
Všeobecné, Výtvarná výchova 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Mária Konečná
Triednictvo, Všeobecné 1. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Michaela Babejová
Matematika, Špeciálna pedagogika 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Monika Červeňáková
nešpecifikovaný 3. ročník SŠ (Septima OG) Silvia Hazáková