TPU_BIO_5i (2h)
SpäťPopis: Tematický plán učiteľa z biológie pre 5. ročník
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Drahomíra Hrušková | (30.08.2019 22:12 - neprečítaný)
Ďakujem. Tiež si myslím, že učiť podľa starého systému je lepšie a vedomosti žiakov sú trvalejšie. Raz si odvodíme základné znaky obojživelníkov a potom už len zatriedime ktoré žijú v lese, ktoré pri vode ...
Ďakujem. Tiež si myslím, že učiť podľa starého systému je lepšie a vedomosti žiakov sú trvalejšie. Raz si odvodíme základné znaky obojživelníkov a potom už len zatriedime ktoré žijú v lese, ktoré pri vode ...
Reagovať | Tatiana Znášiková | (30.08.2019 22:54 - neprečítaný)
Plán je vzorne vypracovaný, určite bude nielen pre mňa, ale ďalších kolegov inšpiráciou. I ja som toho názoru, že podľa starého systému sa učilo dobre. Aké poznatky žiaci nadobudnú, budeme môcť zhodnotiť na pol roka, či na konci školského roka.
Plán je vzorne vypracovaný, určite bude nielen pre mňa, ale ďalších kolegov inšpiráciou. I ja som toho názoru, že podľa starého systému sa učilo dobre. Aké poznatky žiaci nadobudnú, budeme môcť zhodnotiť na pol roka, či na konci školského roka.
Pridať komentár
Učiteľ: Drahomíra HruškováViac
Predmet: Biológia
Ročník: 5. ročník ZŠ
Autor: Drahomíra Hrušková
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 24.08.2019 13:35
Formát súboru:
Veľkosť: 349 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Biológia
5. ročník ZŠ
Eva Hricová
Biológia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Drahomíra Hrušková
Biológia
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Drahomíra Hrušková
Biológia
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Drahomíra Hrušková
Biológia
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Drahomíra Hrušková
Biológia
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Eva Hricová
Tento plán je veľmi kvalitnou kombináciou inovovaného ŠkvP a starého systému, podľa ktorého mali žiaci podľa mňa trvalejšie poznatky, ako keď sa učia len po novom... ďakujem pekne, pekná práca