Rozfúkané tuše - artefiletika

Späť
predchádzajúci náhľad
nasledujúci náhľad
z 2
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Proces vytvárania škvŕn je prekvapujúci a súčasne fantáziu povzbudzujúci. Pri pozorovaní škvŕn v prírode, alebo škvŕn vytvorených rôznymi technikami prebiehajú vizuálne asociácie, a preto v našich predstavách pozorujeme fantastické krajiny, tváre a rozmanité objekty. Proces tvorby škvŕn je spontánny a dynamický.


Diskusia

pridať komentár

Žiadne komentáre


*Pridať komentár

Učiteľ: Jarmila MarčišováViac 

Predmet: Slovenský jazyk a literatúra, Výtvarná výchova (Umelecké predmety)
Ročník: 1. ročník SŠ (Kvinta OG)

Autor: Jarmila Marčišová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 07.04.2022 08:43
Formát súboru: docx
Veľkosť: 2525 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Výchova umením, Výtvarná výchova 1. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Emília Letková
Výtvarná výchova 3. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Elena Maninová
Výtvarná výchova 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Zoltán Mayer
Výtvarná výchova 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Zoltán Mayer
Výtvarná výchova 5. ročník ZŠ Renáta Kollárová
nešpecifikovaný 1. ročník SŠ (Kvinta OG), 2. ročník SŠ (Sexta OG) František Roth
Pracovné vyučovanie, Výtvarná výchova 1. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Michaela Vráblová
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Valéria Pachová
Fyzika 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Zita Zádoriová