Lexikálne a gramatické cvičenia na hodinách anglického jazyka s cieľom podporiť inkluzívne prostredie

Späť
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Integrácia inkluzívnych praktík do výučby anglického jazyka si vyžaduje zváženie potrieb rôznych žiakov a prispôsobenie vyučovacích materiálov tak, aby boli prístupné pre všetkých. Ponúkam vám niekoľko pracovných listov a aktivít na lexikálne a gramatické cvičenia, ktoré som vytvárala na základe získaných poznatkov zo štruktúrovaného kurzu "English Language Teaching in an Inclusive Classroom" v rámci Erasmus+ na škole InterEducation v Dubline. Všetky materiály a aktivity som so žiakmi odskúšala a priniesli pozitívne výsledky. Pri príprave týchto pracovných listov a aktivít som zohľadnila rôzne úrovne jazykových zručností mojich žiakov tak, aby nikto nezaostával, ani nestagnoval, a pritom každý jeden žiak dostal rovnaké materiály s rovnakou slovnou zásobou.


Diskusia

pridať komentár

Žiadne komentáre


*Pridať komentár

Učiteľ: Korina BielikováViac 

Predmet: Anglický jazyk
Ročník: 5. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)

Autor: Korina Bieliková
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 14.04.2024 18:40
Formát súboru: pdf
Veľkosť: 1616 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Anglický jazyk, Hudobná výchova 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Miroslav Sikorský
Anglický jazyk, Francúzsky jazyk, Nemecký jazyk, Ruský jazyk, Slovenský jazyk a literatúra, Španielsky jazyk 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Gabriela Šimová
Anglický jazyk 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Miroslav Sikorský