Malý princ (písomka)
SpäťPopis: Otázky k dielu. Čítanie s porozumením.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Žaneta Pikartová | (18.02.2010 16:36 - neprečítaný)
Premyslené. Páči sa mi Vaša navigácia k interpretácii.
Premyslené. Páči sa mi Vaša navigácia k interpretácii.
Reagovať | Ivana Tomíková | (18.02.2010 18:12 - neprečítaný)
Ďakujem Bez navigácie by to moji deviataci asi iba veľmi ťažko interpretovali... Dokonca i s mojou opomocou s tým mnohí mali problém
Ďakujem Bez navigácie by to moji deviataci asi iba veľmi ťažko interpretovali... Dokonca i s mojou opomocou s tým mnohí mali problém
Pridať komentár
Učiteľ: Ivana TomíkováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Ivana Tomíková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 18.02.2010 18:16
Formát súboru:
Veľkosť: 33 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Tatiana Maršálková
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Danica Bániková
Slovenský jazyk a literatúra
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Eva Števková
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Juliana Janíková
Slovenský jazyk a literatúra
Nešpecifikovaný
Ivana Tomíková
Test z prvých troch bájí vysvetľujúcich vznik sveta: KOZMICKÉ VAJCE, DETI BOHA SLNKA, ZRODENIE SVETA
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Terézia Kolcunová
Dejepis
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Jana Javorová
nešpecifikovaný
Nešpecifikovaný
Katarína Rimbalová
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Veronika Májeková
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
2. ročník ZŠ
Jitka Hrablayová
Slovenský jazyk a literatúra
1. ročník ZŠ
Antónia Pipíšková
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Peter Gajdošík
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Eva Siposová
Pekné úlohy.