určovanie počtu zeleniny do 5
SpäťPopis: Pracovný list alebo opakovanie zamerané na určovanie počtu predmetov (ovocie a zelenina) do 5
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Slávka Kalakayová | (16.11.2008 16:25 - neprečítaný)
presne o to mi islo ...kto neucil prvačence, nerozumie.... dakujem
presne o to mi islo ...kto neucil prvačence, nerozumie.... dakujem
Reagovať | Slávka Kalakayová | (24.07.2011 22:45 - neprečítaný)
Neviete otvoriť! Veď nahláste správcovi!
Len neviem, aký dôvod použijete? Dôvod, že to neviete otvoriť Vy, nepostačuje!
Rada by som videla aj Vašu prácu, ale bohužial...alebo ?
Neviete otvoriť! Veď nahláste správcovi!
Len neviem, aký dôvod použijete? Dôvod, že to neviete otvoriť Vy, nepostačuje!
Rada by som videla aj Vašu prácu, ale bohužial...alebo ?
Pridať komentár
Učiteľ: Slávka KalakayováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 1. ročník ZŠ
Autor: Slávka Kalakayová
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 28.10.2008 17:24
Formát súboru:
Veľkosť: 101 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ
Ivana Matušková
Slovenský jazyk a literatúra
1. ročník ZŠ
Dana Strejčková
Prvouka
2. ročník ZŠ
Slávka Kalakayová
Matematika
1. ročník ZŠ
Viera Gulašová
Matematika, Výtvarná výchova
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Margareta Jevčáková
Hudobná výchova, Matematika, Školský klub detí, Špeciálna pedagogika, Všeobecné
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ
Jana Verešová
Slovenský jazyk a literatúra
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Edita Pláteníková
Informatická výchova
3. ročník ZŠ
Klára Majorošova
Školský klub detí, Triednictvo
0. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Náboženská výchova
1. ročník ZŠ
Mária Kubincová
Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník ZŠ
Viera Gulašová
Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník ZŠ
Adriana Hoštáková
Slovenský jazyk a literatúra
1. ročník ZŠ
Dagmar Erdelyiová
Matematika
2. ročník ZŠ
Andrea Bosá
Pri vyfarbovaní si žiaci zopakujú nielen počet, ale aj zeleninu. Dobrý nápad.