Hláska a písmeno s S
SpäťPopis: Prezentácia vhodná na precvičenie a utvrdenie učiva. Žiaci sa zapájajú čítaním slabík, určovaním pozície písmena v slove, čítaním viet-doplnená.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Gabriela Sabová | (31.07.2009 19:45 - neprečítaný)
Robím v rýchlosti chyby v písaní. Asi mám nejakú dys.... alebo choroba z povolania? Malo tam byť opäť skvelé! A hodnotím!
Robím v rýchlosti chyby v písaní. Asi mám nejakú dys.... alebo choroba z povolania? Malo tam byť opäť skvelé! A hodnotím!
Reagovať | Elena Maninová | (27.03.2010 19:34 - neprečítaný)
Alebo už oslavujete zajtrajší sviatok, xixixi, O
Alebo už oslavujete zajtrajší sviatok, xixixi, O
Reagovať | Jaroslava Ďuricová | (27.03.2010 20:02 - neprečítaný)
Pani Lydka! Snímam klobúk! Famózne, bravúrne!!!
Pani Lydka! Snímam klobúk! Famózne, bravúrne!!!
Reagovať | Lýdia Rezničáková | (27.03.2010 20:21 - neprečítaný)
človeka naštartujú také komentáre, vďaka
človeka naštartujú také komentáre, vďaka
Reagovať | Jana Rumanová | (31.12.2010 19:32 - neprečítaný)
Výborné animácie. Už nekomentujem, iba klikám.
Výborné animácie. Už nekomentujem, iba klikám.
Pridať komentár
Učiteľ: Lýdia RezničákováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika
Ročník: 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Autor: Lýdia Rezničáková
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 27.03.2010 18:46
Formát súboru:
Veľkosť: 1033 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
nešpecifikovaný
Nešpecifikovaný
Lýdia Rezničáková
Slovenský jazyk a literatúra
1. ročník ZŠ
Jitka Hrablayová
Slovenský jazyk a literatúra
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ
Júlia Hauptvoglová
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí, Špeciálna pedagogika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Zdena Pavlikovská
Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Lýdia Rezničáková
Matematika
5. ročník ZŠ
Michaela Kominková
Veľmi pekné. To sa Vašim žiakom žije, že majú takú pani učiteľku. Preposielam kolegyniam I. st.