/ Žaneta Pikartová / Slovenský jazyk a literatúra / VI. ročník / Jack London : Sivé vĺča ( pracovné listy)

Jack London : Sivé vĺča ( pracovné listy)

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Tri pracovné listy. Dva vychádzajú z textu v učebnici, obsahujú rôzne úlohy, v ktorých sa využívajú medzipredmetové vzťahy. Posledný pracovný list je rôznorodé opakovanie literatúry.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Edita Pláteníková | (20.04.2010 19:31 - neprečítaný)

Výborné, výborné, výborné!!!!!

* Reagovať | Magda Kováčiková | (20.04.2010 19:38 - neprečítaný)

Súhlasím, výborné! Určite použijem

* Reagovať | Mária Civáňová | (20.04.2010 19:41 - neprečítaný)

Ďakujem za pracovné listy. Sú naozaj super!

* Reagovať | Eva Dzurková | (20.04.2010 19:42 - neprečítaný)

Opäť nadštandard v ponuke pracovných listov super, odkladám si a určite aj využijem, ďakujem

* Reagovať | Žaneta Pikartová | (20.04.2010 19:42 - neprečítaný)

Ďakujem, budeme s nimi pracovať zajtra, myslím, že budeme úplne vyťažení.

* Reagovať | Eva Hainová | (20.04.2010 19:53 - neprečítaný)

Vy ste bezodná studnica nápadov . Realizácia Vašich PL vôbec nie je jednoduchá. Je to výzva pre všetkých, ktorí chcú. Prečo ich je však tak málo? Veľká vďaka za Váš čas,tvorivosť i ochotu podeliť sa ...

* Reagovať | Žaneta Pikartová | (20.04.2010 19:59 - neprečítaný)

Ďakujem, moji žiaci sú už vycvičení. Každý je tvorivý, len treba objaviť, usmerniť a rozvíjať.

* Reagovať | Eva Dzurková | (20.04.2010 20:00 - neprečítaný)

Žanetka, teraz ste to presne vystihli - keďže sú zvyknutí od prvých školských rokov na daltonské vyučovanie, teraz sa tvorivosť len rozvíja...my s klasickým vyučovaním vieme svoje, že, Evi?

* Reagovať | Daniela Vystrčilová | (20.04.2010 20:23 - neprečítaný)

Veľmi dobre vypracované. Vaše PL používam, ale je to poriadna makačka, lebo decká neboli naučené na niečo podobné. Dúfam, že ich s vašou pomocou vycvičím. Hodnotím.

* Reagovať | Žaneta Pikartová | (20.04.2010 21:33 - neprečítaný)

Pani Evičke, v podstate vkladáme pracovné listy pravidelne len ja a Editka Pláteníková, lebo to vyplýva z nášho daltonského spôsobu vyučovania. Nemáme nadpriemerné deti, skôr naopak, ale majú postupnosť krokov : najskôr pracujú samostatne, potom si radia navzájom, každý pomáha, keď to nejde, navigujem ja. Úlohy sú také preto - extra a povinne voliteľné, lebo rešpektujú mnohopočetnú inteligenciu žiaka. A prečo bude učiteľov, čo vytvárajú pracovné listy pravidelne málo? Je to veľa času - tento list ma stojí 2- 3 hodiny a 3 hodiny opravujem, nie je ľahšie pre väčšinu klasické vyučovanie ? Mali sme metodický deň, v podstate sa metóda páčila, len si pani učiteľky pýtali vzorové listy zo všetkých predmetov. Moja malá je druháčka a viem, že idú touto cestou - robia projekty, ich pracovné listy sú náročné a tvorivé - cesta naučiť deti učiť sa, myslieť a poskytnúť im zaujímavé pracovné prostredie. Som
sa rozpísala...

* Reagovať | Eva Dzurková | (20.04.2010 22:07 - neprečítaný)

čiže je to presne o tom, čo som napísala hore - že deti sú zvyknuté na tento spôsob práce od I. stupňa...ako sa to hovorí, ohýbaj ma, mamko - získajú návyky a určite potom aj v staršom veku stúpa výkonnosť. Čo pri klasickom vyučovaní - nemusím hovoriť. Aj s tými materiálmi je to presne tak vo všetkom. Robila som školenia na eBeam, učitelia si hneď pýtali nachystané hotové materiály, keď zistili, že je to o učiteľovi - tak veta znela: je to fajn, ale nemáme materiály. Čo k tomu dodať???? želám veľa ďalších úspechov v Daltone

* Reagovať | Edita Pláteníková | (21.04.2010 06:56 - neprečítaný)

Súhlasím so všetkým, čo napísala Žanetka, ale naša škola je dôkazom toho, že s Daltonom sa dá začať aaj u piatakov, naša škola je veľká mestská škola, do piateho ročníka k nám prídu deti zo spádovej oblasti z malotriedok, začínajú s Daltonom až u nás, máme triedy, kde je 15 detí, ktoré začali ako prváci a 15, ktrorí prišli do piateho ročníka a daltonskí neboli, naučia sa zvyknú si.Začať sa dá kedykoľvek. Deti sú tvárne ešte aj na druhom stupni.

* Reagovať | Žaneta Pikartová | (21.04.2010 11:09 - neprečítaný)

Práve pracujeme s týmito pracovnými listami. Videli sme moju prezentáciu o autorovi, téma žiakov zaujala, lebo každý má psa,
z povinne voliteľných úloh si vybrali rozprávanie alebo heslo o plemene psa. Pracujú, hľadajú informácie, najnáročnejia bola pre nich práca s textom, tu som vysvetľovala. Teraz len pozorujem ich prácu. Som spokojná, naozaj. Mám tu dvoch pasívnejších, tých musím stále upozorňovať. No vypracujú veľa, k týmto trom listom patrí ešte pracovný list z OBN - socializácia.

* Reagovať | Daniela Vystrčilová | (21.04.2010 19:39 - neprečítaný)

Ja sa priznám, že ma veľmi teší, keď decká živo reagujú na takúto prácu, aj keď majú dosť problémov zvykať si /piataci, doteraz bola len klasika/. Už som si niektoré PL prispôsobila a sľubujem, že nejaké pripravím aj ja.

* Reagovať | Ľudmila Farbiaková | (20.03.2013 21:36 - neprečítaný)

Zajtra hneď využijem. Paráda! Veľká vďaka!


*Pridať komentár

Učiteľ: Žaneta PikartováViac 

Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 6. ročník ZŠ (Prima OG)

Autor: Žaneta Pikartová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 20.04.2010 19:28
Formát súboru: doc
Veľkosť: 97 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Slovenský jazyk a literatúra 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Monika Blanarovičová
Slovenský jazyk a literatúra 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Peter Gajdošík
Slovenský jazyk a literatúra 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Žaneta Pikartová
Slovenský jazyk a literatúra 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Katarína Jurášová
Slovenský jazyk a literatúra 6. ročník ZŠ (Prima OG) Mária Režnická
Biológia 6. ročník ZŠ (Prima OG) Ivana Kožiaková