Topografické značky
SpäťPopis: Topografické značky - prezentácia k práci s mapou. Veľmi jednoduchá prezentácia zameranmá na poznávanie základných topografických značiek.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Slávka Kalakayová | (23.03.2009 20:37 - neprečítaný)
mám k tomu aj pexeso v Infovekáciku.... http://infovekacik.infovek.sk/2005-november/mesta-pexeso1.php
mám k tomu aj pexeso v Infovekáciku.... http://infovekacik.infovek.sk/2005-november/mesta-pexeso1.php
Reagovať | Slávka Kalakayová | (23.03.2009 20:48 - neprečítaný)
teraz uz na tie hry nemam velmi cas...obcas nieco vyrobim...alebo presvedcim manzela... Dakujem za kompliment
teraz uz na tie hry nemam velmi cas...obcas nieco vyrobim...alebo presvedcim manzela... Dakujem za kompliment
Pridať komentár
Učiteľ: Slávka KalakayováViac
Predmet: Geografia, Vlastiveda
Ročník: 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Autor: Slávka Kalakayová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 23.03.2009 20:30
Formát súboru:
Veľkosť: 667 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Obohatenie, Všeobecné
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Miroslava Šmálová
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Slávka Kalakayová
Geografia, Prírodoveda, Vlastiveda
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Margita Petrášová
Geografia, Obohatenie
5. ročník ZŠ
Miroslav Sopko
Geografia
1. ročník SŠ (Kvinta OG)
Vladimír Karásek
Vlastiveda
3. ročník ZŠ
Nikola Hrebeňáková
Slovenský jazyk a literatúra, Vlastiveda
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Jaroslava Juráňová
Špeciálna pedagogika, Vlastiveda
2. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Lýdia Rezničáková
Prírodoveda, Prvouka
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Miroslava Pástorová
Technika
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Zuzana Šajbidorová
Prvouka
2. ročník ZŠ
Michaela Vráblová
nešpecifikovaný
predškolská príprava
Martina Remeňová
Technika
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Vladimír Pjecha
Školský klub detí, Triednictvo
1. ročník ZŠ
Jitka Hrablayová
Super, to sa mi zíde na krúžok :