Zimné impresie (video-prezentácia)

Späť
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Doplňujúce video k skoršiemu príspevku(Landartovej akcii) ...o tom ako by vyzeral snehuliak Vincenta Van Gogha. (realizované v ZUŠ-Valaská)


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Iveta Kováčová | (12.04.2009 18:08 - neprečítaný)

Krásne, tvorivé, aj s hudbou. Farebné efekty sú prekrásne.
Dobrý nápad. Len farby - ekonomika.??? To boli nejaké špeciálne, pretože boli v snehu dosť sýte.??

* Reagovať | Rastislav Turňa | (12.04.2009 19:57 - neprečítaný)

Zdravím. To sú zase len tónovačky do latexu. Po maľbe na steny sme mali za banánovú krabicu prázdnych fľaštičiek. Tónovačky sú natoľko silné že ešte aj voda ktorou vypláchnem fľašku je sýto-farebná. No nebola by to škoda nevyužiť ? Sneh sám o sebe je dobré farebné médium. Čokoľvek -len trochu farebné na ňom vynikne...

* Reagovať | Soňa Pinzíková | (12.04.2009 20:22 - neprečítaný)

Mne napadlo pritom: pekný Vincent Van Snehuliak

* Reagovať | Iveta Kováčová | (13.04.2009 09:14 - neprečítaný)

Ďakujem, aby bola zima .....????....budeme skúšať , hrať sa.

* Reagovať | Rastislav Turňa | (13.04.2009 22:33 - neprečítaný)

Som rád že vás to oslovilo. S deťmi pri tom určite zažijete veľa srandy. O to by predsa na výtvarnej tiež malo ísť.
Idem domov vždy s perfektným pocitom , keď sa podarí dobrá atmosféra.

* Reagovať | Iveta Kováčová | (14.04.2009 00:12 - neprečítaný)

Súhlasím s Vami. Učila som aj v ZUŠ, viem o čom to je. Menej ale tvorivých detí.

* Reagovať | Rastislav Turňa | (14.04.2009 10:43 - neprečítaný)

Ono ja vlastne učím aj na klasickej základke aj v zuške a aj v škôle , čo je niekedy fuška (čo týka prelaďovania prístupu k deťom) . Kým v zuške sa snažím byť deťom partnerom pri tvorbe (a funguje to dobre) na základke mi takýto prístup niekedy naruší hodinu pretože deti sú naučené na direktívne vyučovanie. Je úžasný kontrast keď napr. idem z hodiny ôsmakov(vieme o čom to je) k škôlkárikom ktorí sa vedia neskutočne tešiť ešte aj z tempery na nose...

* Reagovať | Iveta Kováčová | (14.04.2009 14:52 - neprečítaný)

Práca učiteľa - výtvarníka , pokiaľ chce tvoriť s deťmi je veľmi náročná, nie každý to vie uznať. Učila som doobeda v základke a poobede 2 -3 krát v ZUŠ - susedia obe školy. Unavená ale plná radosti a očakávania som "letela" do ZUŠ si "oddýchnuť".

* Reagovať | Rastislav Turňa | (14.04.2009 16:44 - neprečítaný)

Mám taký istý rytmus a úplne rovnakú formu relaxu.


*Pridať komentár

Učiteľ: Rastislav TurňaViac 

Predmet: Výchova umením, Výtvarná výchova
Ročník: 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)

Autor: Rastislav Turňa
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 12.04.2009 13:57
Formát súboru: avi
Veľkosť: 13 MB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Hudobná výchova 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Iveta Zitová
Výchova umením, Výtvarná výchova Nešpecifikovaný Iveta Kováčová
Výchova umením, Výtvarná výchova Nešpecifikovaný Iveta Kováčová
Výchova umením, Výtvarná výchova Nešpecifikovaný Rastislav Turňa
Školský klub detí, Výchova umením, Výtvarná výchova 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Jana Barillová
Pracovné vyučovanie, Výtvarná výchova 1. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Michaela Vráblová
Výtvarná výchova 3. ročník ZŠ Katarína Meliorisová
Výchova umením Nešpecifikovaný Ružena Daduová
Prvouka, Výtvarná výchova 1. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Michaela Vráblová
nešpecifikovaný predškolská príprava Edita Lukáčiková
nešpecifikovaný 4. ročník SŠ (Oktáva OG) František Roth
Prvouka, Výtvarná výchova 1. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Michaela Vráblová
nešpecifikovaný 1. ročník ZŠ Renáta Sivoková